Kubbb benim son adet tarihime göre 36+6 ama benim geç döllenme olduğu için 35+6 haftası hep geriden geldi bugüne kadar şuan 2 hafta önde gidiyor ama adet tarihim hala bı hafta geriden takip ediyor doktor doğru olan oymuş başta sisteme girerken öyle giriyorlar bı daha değişmezmiş.doktorum dedi önde gidince bebek daha erken doğmuyor o yüzden de haftani önden hesaplama gerek yok sadece boy kilo önde gidiyor öbür türlü gelişimi yine zamanını doldurmak zorunda.