AESahin Bu hafta da bebek kilonuz nasıldı , doğum şekli belli oluyor mu , neler yaşadınız sohbet edelim:)
Ayazali AESahin 33haftamda 2.500kilo idi..bu ayın 22sinde kontrolum var..bakalim artık kaç kilo olacak..36haftalik olacağım o gün
Seymatatogluozkin AESahin 34+2 de gıttım 2200 kılomuz normal doğum için başı dönmeye basladıgı pozısyonun normale daha yatkın oldugunu söyledı herşey yolunda çok şükür
Ozgedemiralp34 AESahin 34+1 de 2600 gr Dı sezeryan olacagım 14 temmuza gün verdi doktorumuz suan 35+1 oldum
canserko 35+0 da ; 2,500 kg idi. Kontrolümüz dündü.temmuzun ilk haftası planlı bir sekilde sezeryana gireceğiz. Gününü de 30 hazirandaki randevuda netleştireceğiz allahım anne olmak üzereyim
AESahin canserko ya tarih belli olunca daha da bı heyecanlı oluyor sağ salim kavuşun insallah bizim de bugün 3.200 kilo çıktı önde gidiyormuş inslh normal doğuma engel olmaz kilosu
Mervembrs 35+0 dünkü kontrolüm, yaklaşık 49 cm 3kg olmuş kızım. Erken doğum riskim vardı çok şükür atlattım. Bakalım çok beklemeyeceğiz herhalde kızımı🥰
AESahin Mervembrs çok heyecanlı insallah sağ salim kavuşursunuz bizim de 3.200 kg çıktı bugün normal doğuma uygun görünüyor pozisyonu tansiyon sorununu aşarsak insallah:)
ynrbrk Mervembrs riskiniz nedendi acaba nasıl atlattınız? Benim de hafif açılmam var 31+4 üm erken Doğum riski dedi doktor çok korkuyorum 😔
AESahin Zeynep_ayaz 32 de bizim 2.100 Gr di doktor 2 hafta önde dedi 33-34 ile uyumlu dedi yani siiznki haftasına göre ideal :) sağ salim gelsin inşallah:)
AESahin Ayazali bizimkiyle aynı eğer haftasına göre kg alımı düzenli gelmişse şuan 3000 ve üstüdür :) sağ salim gelsin inşallah 🥰
AESahin Seymatatogluozkin ya çok şükür ne güzel bizim de 29 haftada başı dönmüştü normale uygun sağ salim gelsinler inslh:)
AESahin DuyguA ya inslh normal olur sağ salim gelsin inşallah:)bizim de normal görünüyor ama doğacağı kilo çok yüksek olur mu kestiremiyorum suan 3.200 doktor 4 e yakın olunca normal yaptirmiyoruz pek dedi
AESahin Gamzelm91 masalalh aynı bizimkiyle hemen hemen sağ salim gelsinler inslh acaba doğum da kaç kilo olurlar normal doğum için fazla kilo onermiyorlar:)
ezgzdmr Dündü kontrolümüz 35+1 de 2750 kg, boyu da 47 cm dedi. Amniyon sıvısı alt sınırın biraz altında çıktığı için normal doğum biraz zor dedi 2 hafta daha sabret dedi, kontrollerimizi 5 günde 1 e düşürdü ☺️
AESahin ezgzdmr ya evet su azalması sıkıntı size tavsiyem bol bol havuç suyu tüketin çok çabuk dengeliyor ama bazen yapı ile de alakalı azalması engellenemiyor inslh sağ salim gelir :)
Nura6 AESahin 35+0 salı günüydü randevum 3 kg 49 cm çatı muaynem yapıldı normal doğuma uygun fakat 4 kg yi geçerse zorlar normal doğum için bizi dedi doktorum
AESahin Nura6 evet bende bunu merak ediyorum bizim de 3.200 çıktı çatı muayenesi olmadım henüz 37 37 de yapacaklar kilosu fazla olursa korkuyorum vakumla filan almak zorunda kalırlarsa ve ya dikis oranı çok olursa normal olmasa daha iyi tabi inslh hayırlısı olur hakkımızda sağ Salim:)