Selam kızlar 12. Haftada ikili taramada doktorum %80 kız dedi. O günden sonra baktırma gereğinde bulunmadım. Bugün gittim 18+3 erkek olduğunu söyledi kadın doğum doktoru ona pek güvenemedim erkek görüyorum ama detaylı da kesinleşir dedi kafam karıştı .