Serapveminikleri yesim00 ilk kızımda sleepy bez unibaby ve sleepy ıslak mendili kullanmıştım şimdiki bebeğimde baby turco bez ve ıslak mendili kullanıyorum
Dilekcnkn yesim00 Prima premium care 1 numara 70 adet , prima hassas ciltler için 3′lü ıslak mendil, mustela set
canserko yesim00 sleppy yeni doğan ıslak mendil aldım prima premium care bez aldım Bakım ürünlerini de mustela aldım ( indirimde 260₺ yakaladım)
Fencibiranne Şampuan olarak minoris almayı düşünüyorum. Islak mendilden ziyade ilk doğduğunda pamuk kullanmayı düşünüyorum
Gamze9 Serapveminikleri bezden memnunmuusn acaba canım baya ovuyolar onu alıp stoklamak gereklimi acaba ya
Sulekrtk Bende yenidogan sleep bez ve ıslak mendil aldim doğunca kismet olursa kullancaz şampuan ve pişik önleyici mustela alcam
Ebrumihrimah yesim00 bez olarak Molfix tercih ettim Islak mendil sleepy naturall yeni doğan Kullanıyorum memnunum pişik felan olmadı
Minigim-ben yesim00 bez olarak sleepy aldim. Islak mendil prima aqua pure sipariş ettim, ebebek e gidersem baby me de alacağım. Şampuan setini henüz almadım ama nasipse mustela alacağım. Yazdıklarım içeriği temiz olan ürünlermis
Mumy01 yesim00 açıkcası prima almayı düşünüyordum pamers serisini hatta ıslak mendilini agua prima olanından aldım ama bez için acele etmedim doguma yakın alırım dedim stok felan zaten yapma düşüncem olmadıgı için sonra maglum dünya gündemini ilgilendiren israil olayından sonra primanın da israil markası oldugu için almak istemedim Açıkcası sonra çok araştırdım molfiks yeni çıkardıgı bir seri var aloe vera serisi ve prima ile aynı ücret zararlı hiçbirşey içermiyor birde göbek bagı oyuntulu olması nedeni ile 1 paket aldım ama baktım bebegime yaramazsa mecbur prima alıcam sağlıgı daha önemli ama çevremde kullanan arkadaşlarım o serisinin iyi oldugunu söyledi bakalım doğumdan sonra pişik yada başka birşey yapmazsa molfiksle devam edicem yaparsada prima mecbur artık. Şampuan olarak mustela set aldım ama inanın çantayı açınca şok oldum 350 tl verdik sete ve herşey çok küçüktü sonra araştırmaya koyuldum ve herzaman Alman kalitesine güvenen ve alman marka ürünleri tercih eden biriyim ve mühendis oglu ebe ve deneyimli birkaç kişi sayesinde penaten markaya yöneldim oda uygun fiyatatlı degil ama mustelaya göre daha uygun içergide çok temiz mustela alıcaksanızda benim yaptıgım hatayı yapmayın ayrı ayrı alın set halinde çok kazık ve küçük ml hep
Gamze9 MineLule ilk kızımda BİM’in bezini kullandım cookda guzeldi sonra sonra bez bozuldu eskisi gbi guzel deildi acaba smdi nasil
Serapveminikleri Gamze9 evet cnm memnunum stok için bebek dogmadan yanlış olur cnm çünkü kimi bebeğin vücudu her bezi kabul etmiuor ben bile halen stok yapmadım biraz daha takip ediyorum