Bugün doktora gittim doktorum ağrın var mı diye sordu yok dedim bi sorun mu var dedim bana rahimde incelme olduğunu söyledi çok yorma kendini dedi bende dün temizlik yapmıştım biraz yorulmuştum uzan bol bol dinlen su iç dedi. Bu arada 18+3 haftalık hamileyim. Çok üzüldüm ilk gebeliğim bu durumu yaşayan ve düzelen var mı? İdrar ve kan testi istedi benden verdim tek agrım idrardan önce ve sonra oluyor sanki çok idrarım var ama tutuyorum gibi bi agrı onun dışında bi agrım yok bunu söyleyince idrar testi istedi. Kötü bi durum mu lütfen yardımcı olun bana fikir verin 😣😢😢