essraacar Merhaba 18+5 deyim ama henüz hareketlerini hissetmiyorum çok nadir kımıldama tarzı hissediyorum ama anlamlandıramıyorum normal mi acaba belki oluyordur ama ben mi anlamıyorum ?
Mavi34 essraacar Bende 18+1 im elim karnımdayken 3 4 kez hissettim ufak hareketler ama öyle belirgin bir tekme vs olmadı henüz ve bazı gün his birşey hissetmiyorum
balarisi06 essraacar 22. Haftadayım ve 18 de hissetmeye başladım ufak ufaktı şu son 2 haftadır dışarıdan herketi vuruşu belli oluyor resmen yerinde durmuyor hatta gece bile uyandırıyor 😁🤦♀️ yavaş yavaş artar daha belirgin hissetmen canım 👍😅
Sulekrtk essraacar hissetmemen normal benim ilk gebeliğim 19. Haftada hissettim şuan 25. Haftadayiz daha çok hissediyorum 🥰
Aylinsemih essraacar sız hissetmiyorsunuz ben 18 de hastaneye bebek 1 gündür kimildamiyordiye gittim ilk gebelikte 20. Haftalarda falan hissedilirmis öyle dedi ultraso da baktı maşallah kıpır kıpır di
Uyumsuzzz Normal bu haftalarda öyle hissetmeniz ben 23 haftalığım yenı yeni hissetmeye başlıyorum hemde düzenli değil henüz içiniz rahat olsun
Mavi34 essraacar Bende 19 oldum.ayni günülerdeyiz bugün karnima dokunmadan ufak bir iki pıt pıt oldu. Dün akşamda elim karnındayken baya döndüğünü hissettim. Galiba hergun yavaş yavaş artıyor daha belirginleşiyor hareketleri 🥰