Meryemce92 Pregnant1mother Özele gittim. İlk gebeliğimde de doktorum aynıydı çok memnunum doktorumdan 😇
Meryemce92 Pregnant1mother gayet normal ki geç döllenme olabilir hrkesin ki bir olmuyor diyorum ya ilk gebeliğimde bebeğimi 8 haftalıkken gördüm. Sıkma canını bebişin seninle 🥰
Fehime16 Meryemce92 ahahah benimde öyleydi eşim dürümcü diyordu ona 🤣🤣 cinsiyet olarak kız çıktı şansıma ama bilemedim denk gelmiştir belki rabbim sağlıklı güzel günlerinizi nasip etsin🤲🤣🤣