Meryemce92 Kızlar çok şükür bugün bebeğimin kalp atışlarını duydum. 😇🙏 Bebeğimin haftası adetimle uyumlu. İkiside 6+1 görünüyor. Ama kese şeklim yuvarlak değilde böyle uzun incecik. 😂 hayatjmda ilk defa böyle bi kese gördüm 😂
Melakya Ay bende 8 haftalıgım benımde bebegın kesesı fasulye gıbı uzunlamasına kızım var bı onunkılere baktım yusyuvarlak😂
Meryemce92 Melakya Benimde bi kızım var onun ultrsson kağıtlarına bakıyorum dediğiniz gibi yuvarlar 😂 bu niye böyle anlamadım.
Elos Meryemce92 aaa süper maşallah 🧿 ben de 6+3 üm de karından görünmez diye gitmiyordum, haftaya gidecektim :)
busrabyrm97 Valla benim bebeğimin de aynı böyleydi genelde fasulye şeklinde keseler erkek bebiş çıkıyor
Meryemce92 busrabyrm97 Ay gönlümüz erkekten yana tabi 5 yaşında bir kızım var ama Rabbim bilir sağlıklı olması herşeyden önce geliyor 🙏❤️
Mrvnur93 Meryemce92 inşallah ya 5+3 te kese göründü vajinal ultrason yapıldı inşallah yarın duyarız bebisi de görürüz 🥰