Normal bir kanamam yok fakat doktor ikili test için gittiğimde farketti kese arkasında biraz kanaman var dedi ultrasonda gördü proluton iğne verdi her gece progestan fitil kullanıyorum 3 günde bir iğnem var bebeğim iyiydi gördüğümde fakat endişeleniyorum bu sıkıntılı bir durum mu🤲🏻🙏🏻😔