Bfaalturan Arkadaşlar bir oğlum olacak nasipse isim konusunda kararsızız sizce Yekta mı Aliyar mı daha güzel?
Tubaylmz Bfaalturan aliyar güzeldir yekta tek demek bi arkadas oğlunun adını yekta koydu 2. Bebeği olmuyo kader kısmet tabi ama söyliyim dedi
Bfaalturan Enesefe bende araştırdım Yekta isminde sakınca Yok diye duydum ama inşallah dinen sakıncalı değildir
Enesefe Bfaalturan yanlış bilgi de vermek istemedim sadece duyduğum u söyledim yanlış anlamddin umarım rabbim sağlıklı dünyaya getirmeyi nasip etsin inşallah da isim koyulur 😀
Bfaalturan Enesefe yok Estağfirullah neden yanlış anlayayım bende duydum anlamından dolayı sakıncalı olabilir diye ama çok sordum araştırdım problem yok dendi. Ben Yekta eşim Aliyar diyor😂😂