bngs_irem Mavi87 aynı bizzzzzz😂 7 24 asla durmuyo ve o kadar kuvvetliki canım acıyo. Huyu bu bizimkilerinde doğuncaya da aynı olacaklar bence yandık☺️
Zamanbukucu GlgnOlgn birde rahat ettikleri bir pozisyon oluyor sanırım öyle sakin sakin kalıyorlar uyuyorşar galiba 😊
Ikizdeniz Mavi87 yandin o zmaan desene canm😊boylesi de kötü ama bisey mi oldu acaba sorun mu var diye surekli gözüm karnimda oturup hareket hissetmeyi bekliyorum endise verici yani senin durumun normal
Mavi87 Ikizdeniz canım bilemedimki ya.. Gece falan uyumuyomuki diyorum. Ayakta, lavaboda , gece uykuda, otururken kalkarken yani sürekli. Hayırlısı olsun bakalım 😂 endişe etmeyin sizde. Kaçıncı haftadasınız?
Ikizdeniz Mavi87 30. Haftadayim canm gece uyanmalari falan olmuyor bende ilerde olirsa bilmem hani uykumuzdan uyandirdi derler ya yasamadim hic😊
Mavi87 Ikizdeniz ben bugün bir post açtım canım belki denk gelmişsinizdir. Bi tane stetoskop alın. Endişendiğinizde kalp atışını dinleyin. 30 haftadan sonra duyuluyor. En azından içiniz rahat eder
Elf3535 Zamanbukucu 30 dana sonra hiç durmuyorlar benimde o haftalar nadir hissediyordum bide güçsüzdu ama 30dan sonra masallahi var merak etmeyin
Zamanbukucu Elf3535 30 lu haftaları ipke çekiyorum öyleyse :) her hareket ben iyiyim anlamına geliyor çünkü 😅
balarisi06 Zamanbukucu bizimki maşallah kıpır kıpır kafası üstten ittiriyor ayakları afedersin aşağıya baya hissediliyor gece uykumdan uyanıyorum.. Kız bebekler hareketli olur diyor çevrem bebeğim kız ❣️ erkekler saha sakin tembel olyr diyorlar pek inanmadım ama herkes aynı şeyi diyor.. Sağlıklı olsunlarsa kıpırdasa da uyusa da iyi olsunlar 🤲🤩😁
Zamanbukucu balarisi06 ya bu dediğiniz doğru olabilir çünkü benim bebeğimde erkek 🤭 vallahi tembeller ultrasında da yan gelip yatıyor diyor dr um 🦦
Baloncuk41 28+6 yız geçen hafta deli gibi temizlik yaptım evde tadilat vardı totomun üstüne oturmadım o derece ondan önceki hafta insaat devam ediyodu ustalara yemek yap topla kaldir makinayi bosalt doldur kaynanamda camasir as topla gene hic oturmadım o yüzden 3 haftadir cocuktan bi haberdim 🤣🤣🤣 bu hafta sanki yeter kadın otur aşaaa der gibi tekmeliyo yatarken cok hissediyodum önceki haftalarda hareketlerini simdi oturdugum an başlıyo güp güp yapma gerilme normaldede bu haftada mi basliyodu hareketlilik yoksa benmi yeni hissetmeye basladim bilmiyorum İlk kizimdada hic hatirlamıyorum haftasını ama cok canimi yaktigini son zamanlar hatirliyorum bu sıpa ondanda hareketli gibi 💕
Benetton Zamanbukucu Bizde 30 haftadayız☺️ Bence bu zamanda daha da fazla hissedebilirsin bu kadar sıkıntı yapma kendine Allahım o güzel duyguları yaşamak isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻