Herkese merhaba:)) bugün itibari ile 37 haftalık oldum ama ne gelen var ne giden🙈 yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum sguat hareketleri yapıyorum arada sadece karnımın altından adet sancısı gibi bir ağrı geliyor o kadar🤭 ne zaman doğacak bebisim merak ediyorum iş yapmak gece uyumak o kadar zorlaştı ki artık ani sıcak basmalarını saymıyorum bile🥵 sizler kac haftalık oldunuz doğum için neler yapıyorsunuz😇