Esrdmrknsm96 Merhaba melek anneler, eşimle ilk bebeğimizi bekliyoruz ve çok heyecanlıyız. Bizim için cinsiyet tahmini yapabilecek olan var mı acaba 🥰
[silindi] Esrdmrknsm96 bence kız bu :) bizimde gittğimzde aynen 12+4 teydi. doktor kıza benzetti , çıkıntıları birbirine benziyor
Esrdmrknsm96 ayseumuy Yaa gerçekten mi eşim kız istiyor çok sevindi bu yorumu okuduğumda teşekkür ederiz 😅
ayseumuy Esrdmrknsm96 bende erkek istiyorum doktor kıza benziyor dedi 2 hafta sonra ögrencez. Saglıcakla kucagınıza alırsınız inşallah canım 😊
Esrdmrknsm96 ayseumuy İnşaallah benim de bir ay sonraya tarih verdi tahminle olmaz bekle dedi. Umarım çok sağlıklı ve güzel bebişler olur 🌺
Zcan Gizematlasada bana da bakar mısın rica etsem 💕🌺[url=https://www.hizliresim.com/hnv5i06][img]https://i.hizliresim.com/hnv5i06.jpg[/img][/url]
ikiprensannesi2 ayseumuy https://resimyukle.link/i/LAAuA banada bir tahminde bulunsaniz göstermiyor bir türlü
Baby5 https://resimyukle.io/r/YwTRegjsbD kızlar bizede tahmin yapar mısınız bizde çok heyecanlıyız ilk bebeğimiz 🙏🏻🥰