Evet daha küçükler düzensiz olması normal. 28.haftadan sonra düzene girdi . Hareket ediyormuş aslında ama güçsüz oldukları için her hareketi hissetmiyormusuz. Cok kere ağlayarak bebeğim hareket etmiyor diye doktora gittiği mi biliyorum 🤣🤣 Sonra doktorum bebeğin sevdiği şeyleri bul demisti. Kızım meyve yediğimde ve duş aldığımda inanilmaz hareketlendirdi. Şüpheye düştüğüm de duş alıp soluma yatardım hareketlenirdi. Suan 33 olacaz insallah