3 gündür ovulasyon takibi yapıyorum. Sırasıyla sabah ve ikindi arasında yaptığım testler. En alttakini 1 saat önce yaptım. Sizce koyulanma var mı yoksa gözlerim artık yanlış mı görmeye başladı. Bugün yumurtlamanın 11. Günü. Gebelik olabilir mi? Dün kaset test yapmıştım gebelik testi. Negatif çıktı. Yoksa yeniden mi yumurtlicam off kafam allak bullak 🤦🏼♀️
https://resimyukle.io/r/mBKl9l0A2K