busratkgz57 merveyoldas_ ben ilk bebeğimi kundakladım ama belden aşağısını serbest bıraktım hep , uyurken çok rahat ediyodu benim oğlum 5 ay kundakladım sonra kendisi istemedi :) ikinci bebeğimdede durumuna göre bakıcam artık rahat ederse onuda kundaklicam :)
Sell90 merveyoldas_ evet ilk oglumda hafif kundak yaptim. Turk sinemasi kundaklamasi degil tabi😂 ilk gunler yapmamistim daha sonra tavsiye uzerine denedim ve bebegim daha rahat uyudugunu fark ettim. Elleri kipirdadigi icin kendisi irkilip uyaniyordu. Muslin ortusuyle kundaklama yapiyordum.