Merhaba kızlar. Kalbimde doğuştan üfürüm var büyük bir şey değil doktor sadece nabzım genelde yüksektir. Normal doğum yapmak için tekrar muayene olup normal yapabilir diye imzalı belge almam lazımmış kardiyolojiden. Kadın doğum doktorum öyle söyledi. Kardiyolojiye gideceğim yakın zamanda tabiki ama daha önce başına gelen var mı bu durum merak ediyorum. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim