Sukran- Kızlar ya galiba fazla rahatım daha var diye tam olarak cantami hazirlayamadim temizlikte yapilacak henüz başlamadık eşimle yapacağız tabi bu dönemde tek yapamam beklenmedik anda geliyormu acaba bebek kontrole gidiyoruz her hafta temmuzda bekleniyor ama ansizin kapıyı çalar mi acep ?
sumeyye_81 Sukran- benimde kizimda dogumum 40 haftalik bekliyodu doktor ama 37+3 haftalikta dünyaya geldi ansizim hic açılmam bile yoktu sen yinede yap temizlik hazirlij belli olmaz
idiloska Sukran- 36+5′de çantamı hazırladım, dolabını yerleştirdim. 38 oluyorum yarın, haftaya cuma 39′da doğumum olacak.
elifsgr Bende 34+5im herşeyi hazır yıkandı ama bi türlü ütü yapıpta çantayı hazırlayamadım vala her an herşey olabilir diyorlar
idiloska Yasemin_in68 29′dan beri dönmesini bekliyoruz, dönmedi, riskli gebelik, bebeğimin tek böbreği çalışmıyor, sancım ve kasılmam çok ama açıklığım hiç yok, doktor 40′ı beklersek çok zorlanırsın dedi.