Havva-Nur32 Herkese merhaba 9 haftalık hamileyim grip oldum burnumdan nefes alamıyorum nane limonla atlatmaya çalışıyorum önerileriniz varmı bu dönemde ilaç kullanımı olurmu
korkmazkubra Havva-Nur32 bende surda beklim cok kötü oldum burun tıkanıklığı halsizlik boğaz ağrısı maf oldum nefes alamiyorum resmen
Gmzkc Havva-Nur32 bende oldum 2 hafta sürdü ve çok ağır ilerledi bende sıcak su kaynatıp üstüne durup battaniye örtüp 30 dkdan fazla durdum günde 2 3 defa yaptım 2 günde iyi oldum bence sende dene
Suleasyaa Maleswf bende aynı durumdayım ateşim ve öksürüğüm de başladığı için doktora gittim. Erken doğumu tetikler ateş ve öksürük dedi. İlaç tedavisine başladık. Burnum içinde sprey verdi ama ben serum fizyolojik ile açıyorum.
Havva-Nur32 Suleasyaa doktoru aradım ilaç kullanımı yasak burnunu açmak için suyu kaynat tuz karıştır burnuna çek dedi
korkmazkubra Suleasyaa bende 34+4 maf oldum sen erken dogumu tetikler deyince korktum simdi napsam acaba