HakunaMatata Haftaya sezaryen olacağım. O sırada siğilleri de yakalım dedi. Sonrası zor olmaz mı? Orası hem kanayacak, hem yaralar.. çok kararsızım… ne yapmalıyım?
HalilHavva HakunaMatata doğuma az kalmış anlaşılan siğiller için mi sezaryen oluyorsun bence olmadan ol normal doğum olsun ama yok onunla alakası dersen Doğumdan sonra aldır sigilleri iki acı birden hissetme
Edahmm HalilHavva benim arkadaşımda vardı hatta bugün bi bayanda post açmıştı istanbulda bi doktor var normal doguma engel demişti arkadaşıma bebekte boğazda enfeksiyon olma riski oluşuyomuş