Gzbyk17 @Beyzan Merhaba. Forumdaki konulara verdiğiniz cevaplarınız o kadar güzel ki keşke normal hayatımızda tanışıyor olsak da saatlerce sohbet edebilsek🙏
Beyzan Gzbyk17 tam hastaneden gelince bunu okumak çok iyi geldi 😍 adana li mısınız siz de. Belki bir gün bir yerlerde karşılaşırız hiç belli olmaz
Gzbyk17 @Beyzan şu anda orda yaşamıyorum ama doğma büyüme Adanalıyım. Çok isterim. İnsallah yollarımız kesişir.🙏😘 Bebekle ilgili her şey yolundadır umarım.🙏
Beyzan Gzbyk17 çok şükür Yolunda 37 haftalık olduk haftaya çatı muayenesi sonrasında karar verilecek dogum şekline..sizde durumlar nasıl 🙂
Gzbyk17 @Beyzan Çok şükür 🙏 Ben kavuştum oğluma şükür. 35+5 de doğdu. Büyüyor her geçen gün 🙏 Hamilelikte hep burdaydım. Hala ara ara girip bakıyorum. Happy kıdse transfer olsam da☺️
Beyzan Gzbyk17 masallah sağlıkla büyüsün inşallah 😍 ben de happy Kidsi sevemedim doğumdan sonra da burda olurum sanırım 😍