DeryaaSrbst Benim ikili testim risk 1/50 cıktı down sendromu yüksek cıktı canım . Şuan 16+6 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı doktorum temmuzun 2sinde benim için devlet hastanesinde bir perinatologdan randevu alacak ayrıntılı ultrasona gireceğim orda eğer o doktor gerek görürse amniyosentez yapılacak . Ben eğer doktor isterse yaptıracağım ama aldırma gibi bir düşüncem yok sadece eğer öyle birşey varsa kendimizi bu duruma maddi manevi hazırlamak için bilmek istiyoruz hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🤲