Yaaaa 😍😍 doktorum yüzde 80 erkek dedi ben yanılmam dedi bebek yüz üstü yatmıştı bir ara poposunu çevirdi o ara söyledi şimdi kesin demeyince tereddüt ettim bir kızım var bir de oğlum olursa çok mutlu olacaktım yoksa hiç önemli değil sağlıklı olsunlar da 🥰🥰🥰 teşekkürler