Arkadaşlar merhaba 33 haftalık hamileyim. Dün çok stresli bir gün geçirdim bu sabahta adet sancısı gibi bı ağrıyla uyandım ara ara şiddetleniyor yalancı sancı olabilir mi? Yada bı sorun olduğuna mi işarettir? Yarın doktor randevum var yarına kadar beklemeliyim sizce?