kizlar 31+3 haftalik hamileyim 14 haftadan beri kiz denildi smdi 27 hqftadan beri erkek diyor doktorlar hepsi farkli doktorlar ama 23 haftada cinsiyetin degismesi sizcede sacma degil mi organi gelismis bir bebegin cinsiyetinde nasil yanilabilirler ki kafam deli sorular 🤔🤔smdi kiz mi erkek mi bilmiyorum