Bebeğimin kalbinde 20 haftada parlaklık görüldü doktor tek başına bir anlam ifade etmiyor ilerki zamanlarda geçer dedi normal ultrason da görülmüyor ama sürekli aklımda doğum için gün aldım 28 Haziran inşlha sağlıklı bir şekilde kucağıma almayı nasip eder Allahım aynı durumu yaşayan doğum yapan var mı