Umudayolculuk36 kendinize ölçüsünü bildiğiniz bir şişe edinin, bardaklar değil de şişeyle için. Hem kendinizi şişeyi bitirmeye odaklarsınız, hem de ne kadar içtiğinizi hesaplamış olursunuz. Bir de şişe hep yanınızda olsun. Bir de suyu susadığınızda değil sürekli yudum yudum için. Bi bakacaksınız ki şişeniz bitmiş