Merhaba sevgili anneler. Temmuz sonunda doğumum var. İtalyada yaşıyoruz çok sıcak havalar ve ilk dogumum acemiyim. Bebeği evde ve dışarıda nasıl giydirmem gerek. Yatarken işte üzerine bir şey örtmeli miyim kundak yapmalı mıyım yardımınıza ihtiyacım var. Teşekkür ederim. 🥰