Hellobaby1 canım doğum zor değil çevremizdeki insanlar dengesiz olabiliyor korkutmaya çalışarak, abartarak düşüncesizce davranarak ben ilk kızımı 21 yaşında dünyaya getirdim gençtim korkularım vardı çevredeki herkeste abartınca iyice artmıştı. Sonra normal kntrole gittiğimde 34 haftalıkken 5 cm açılmayla sancı bile çekmiyordum suni sancı istedim çok şükür onuda çekmedim anlamadım sadece dua ettim tabi doktor ve ebelerin payında unutmamak gerekli çok ilgililerdi akşam 7 bucukta yattım gece 12 yi geçti kızım geldi ve inan doğum anında hiç birşey hissetmedim kızımı kucağıma aldım ve bitti gitti ☺️ o yüzden kulağını kapatıcaksın herkese, herşeye bolca dua ediceksin doktorunla güzel bir ilişkide varsa korkma Allah’ın izniyle şimdi oğlumu bekliyorum şükür bundanda korkum yok 🤗