papatyahnm_ canım benimde çenemde oluştu doktorun verdiği krem gebe olduğum için çok hafif bir kremdi bir işe yaramadı. Wlab markasının 49tlye aldığım egzama için bir losyonu var bende gerçekten işe yaradı hiç umudum yoktu. Sabah akşam çeneme sürdüm halada sürüyorum ve kabuk kabul dökülmeler gitti. Kızarıklıklar gitti. Bir bakın isterseniz