alpinannesiiii Ben de çok ağlardım yemek yesem kusardım.Mutfağa giremezdim bir de açlıktan ağlardım.Üzülme hepsi geçiyor.Ama kayınvaliden sana günlük yemek getirse keşke.Benim kayınvalidem yapardı eşim de orda yer gelirdi ben 4.5 ay hiç giremedim.Çok zor bi süreç.Anneme gitmiştim bi süre de o ilgilenmişti.Rabbim yardımcınız olsun ama unutmayın geçeçek🙏