Babymoomy Kızlar vajinada ağrı ve idrarda kan şikayeti ile gittim alttan muayne ile kum döktüğüm anlaşıldı fitil yazdı tekrarlaması icin dikkat etmem lazım doğumda zor oluyormus geciren varmı veya hala süren
Gulertugba61 Babymoomy benımde kum değil de safra kesemde taş var çok zorlamıyorum sancıısı çok berbat bişey 🥺
Mooommyy1 Babymoomy ilk uc ayinda yasayim 3 lt su ictim halada iciyorum tek kurtaricisi su , 4 gun once az su ictim gece bobregimde sanciyla uyandim cok kotuydu o nedenle icebildigin kadar su icmen lazim.
Babymoomy Sinem_58 çok geçmiş olsun canım benimde kan tahlillerimde böbrek rahatsızlığımın başlangıcı çıkmış az su içmekten oluyormuş
Suleasyaa Gebeligimi ilk öğrendiğim de şiddetli ağrı ile gitmiştim kum döküyormusum. Gebeliğim yeni olduğu için ilaç vermedi. Çok fazla su içtim uzun sürdü ama geçti şükür
Babymoomy Suleasyaa geçmiş olsun canım banada bol bol iç dedi böbrek rahatsızlığı da çıktı su içmemezğim yüzünden
Babymoomy Gulertugba61 Allah yar ve yardımcın olsun canım gebelikte heleki herşeyin acısı dayanılmaz oluyor