Sibel93 bende de 20 haftalıkken ayrintilida çıkmıştı direnç iki damarda da. Coraspin kullandım. Bana doktor gece yatmadan önce almamı söylemişti özellikle. Geçebileceğini söylemişti 28 haftaya kadar. Perinatolojiye gittim 26 haftada çok şükür geçmişti. 32 haftaya kadar da yine coraspin kullanmaya devam etmemi söyledi doktor. Inşallah sizin de geçer. Bir de limonlu su için bol bol. Ben onun da faydalı olduğunu duymuştum uyguladigim şeylerden biridir. Sol donerek yat bir de.