duyguluanneee Tugbadeniz1 benim de 19 gün var Allah’ın izniyle ☺️ Sezaryen doğum olacak heyecan korku panik sevinç hepsi karışık şu an 😂
Gamze2172 Tugbadeniz1 34+1 günlüğüm dün kontrolüm vardı ve normal doğumdan korktuğumu soyledım normalde 40 günüm var uygulamaya göre sezeryan istesem 28 gün sonra 15 temuz olacak dedı doktorum
Tugbadeniz1 duyguluanneee biryer bende cok cesaretliyim biryerde de cok korku var basima neler gelicek diye dusunmekten ilk dogumum karma karisik duygular 😊
Martha Tugbadeniz1 ikinci doğumum olacak. “başıma ne gelecek?” ten ziyade başıma gelecekleri bildiğimden stresliyim ben de 😂 durum hiç değişmiyor anlayacağınız
Tugbadeniz1 Gamze2172 bende cok korkuyorum normalden ama ilk onceligin bence normali dene sonra yapamazsan sezeryana alsinlar şansin varsa normal dogumu dene bende epiduralli olucm
Gamze2172 Tugbadeniz1 işte bakalm bı 7 temuzdaa çatı muyanesı yapacak müsaitse normal denıyecem herseyın hayırlısı olsun inşallah 🙏
Tugbadeniz1 Aysunduruu kimisinin 1 ay diyorlar AMA senin gunun gelmis muhtemel 2 gun icimde yada sancinagore bugunde olabilir belki aksam sabah beklemelisin rabbim kurtarsin bizi habersiz birakma