aysessozer Kızlar merhaba, yaklaşık 3 hafta önce bebeğimin kalp atışı olmadığı için kürtaj oldum ve tekrar hamile kalmak istiyorum. Doktor 1 regl döneminden sonra tekrar olabilir dedi. Kurtajdan sonra regl görmeden hamile kalan var mı ?
Bsrahb aysessozer en az 3 ay gebelik düşünmeyin diyorlar.Rahimin kendisini toparlaması için.Bence biraz kendini toparla düşünmeye başladığında doktora git ben öyle yaptım 4 ay sonra hamile kaldım şuan aynı şeyleri yaşarım diye doktora gitmeye korkuyorum
sumeyraballl aysessozer hamile kalan çok bayan arkdşmz var ama her bayan da bir olmaya biliyor yine de doktornzu dinleyin daha sağlıklı bir gebelk elde ede bilrsnz benm doktorm iki regl gördüktn snra deneye bilrsnz dedi boş gebelikden kürtaj oldum bende o süre zarfında çocuk düşüncesinden vazgeçtik 5. Ay da hamile kaldım korunmdm ilk gebeliğim de çok uğraş vermiştk yemediğm içmediğm şey kalmamştı 2. nin bu kdr kolay olucağnı düşünmemiştm o yüzdn korunmdm çok şükür sağlıklı
bebegim42_ aysessozer kuzum sen çok erken istiyorsun en azından birkere adet görmende fayda var bende ocakta kürtaj oldum 5 ay sonra hamile kaldım acele etme
Aysunduruu aysessozer 5 ay sonra felan kaldım canım ama ben bekledim kist de vardi gitsin diye kist gitti sonra dedik sende yoksa ilk adetten sonra devam edebilirsiniz hayırlısıyla gelir canım rabbim her isteyene versin
Suleasyaa Korunmanizi öneririm çünkü rahmin kendini toplayıp yeni bir gebeliğe hazır olması 3 ay sürüyor. 1 adet dönemi diyor doktorlar ama çevremde de çok fazla erken hamile kalıp kimyasal gebelik boş gebelik yine kürtaj olan insanlar var. Allah kimsenin başına vermesin tabiki. O süreçte folik asit kullanıp multivitamin kullanıp gebeliğe hazırlık yapabilirsiniz
aysessozer Suleasyaa folik asit kullanıyorum doktor kullanmaya devam et dedi. Regl görmeden hamile kalan bir kişi görmüştüm ama tedirginim yinede
aysessozer Bsrahb allahim kimsenin kucağını boş bırakmasın isteyen herkese nasip etsin 🙏 inşallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız 🙏
aysessozer sumeyraballl Allah hayırlısıyla sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 kurtajdan sonra ne kadar sürede regl oldunuz peki
-nazarozcn_ sumeyraballl vallahi cnm bende düşük yaptm ama kürtaj olmadım Dr korunmana gerek yok dedi ve sadece 1 hafta ara verdim kendimi topladm ve bir edet oldum ve hamile kdlm şuan 6 haftalık bugün Dr gittim bebegimi gördüm klbide var çok küçük olturasyon cihazına göre 5 haftalik dedi Dr ama allhima şükürler olsun Dr çok iyi dedi folik asit verdi aldm hemen Allah’ım sanada nasip etsin 🥰🤲
aysessozer bebegim42_ insan bir kere kaybedince hemen olsun istiyor ama dediğiniz gibi yinede 1 regl beklemek en iyisi sanırım siz kurtajdan ne kadar süre sonra regl oldunuz? Allahim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım 🙏
bebegim42_ aysessozer ben kürtajdan tam 1 ay sonra oldum 14 ocakta kürtaj oldum 14 Şubat’ta adet oldum briaz rahim toparlanması için zaman lazım biede kürtajdan sonra doktoe ilaç veriyor benim doktorum 1 ay ilişki yask sonra korunma dedi korunmadığım halde 5 aya anca toparladım kendimi
aysessozer -nazarozcn_ amin canım çok teşekkür ederim Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏 hayırlısıyla sağlıcakla kucağına alırsın inşallah çok sevindim senin adına 🥰
sumeyraballl -nazarozcn_ balım ben 11 haftalık hamileyim zaten çok sevindim bebeğini gördüğüne Rabbim sağ salim dünyaya getirmeyi nasip etsin inşAllah sorunsuz geçirirsin hamilelik sürecini🤲🏻
Tusami aysessozer az önce kürtaj oldum 5 haftalıktı doktorum korunmana gerek yok çok küçük zaten dedi
Senemolcay aysessozer 2 düşük 1 kürtajdan sonra doktor 6 ay korunmamı söyledi 6.aydan sonra hamile kaldım şuan 36 haftalık hamileyim çok şükür 🙏