MehtapKB Herkese merhaba, 30 haftalık hamileyim ,Yaklaşık 3 gündür yediğim içtiğim hiçbirşeyin tadını alamıyorum,normale dönmesi için bildiğiniz yöntemlere açığım arkadaşlar,asla canım bir şey yemek istemiyor 😞