Symazturk aslihanardihan en son 27 de gitmiştim bi sıkıntım yok o yüzden iki üç haftada bir de gitmek istemiyorum bir sonraki kontrole 32 de çalışamaz raporu alıp kurumuma vermek için gideceğim büyük ihtimal