Tulaytemurxx benim dogumumu embiye hanım yaptırdı kendisi harika bir doktor 33.haftada tanıştık kendisiyle iyiki yollarımız kesişti sayesinde doğum yapacağım hastane de değişti hayat hastanesinde doğum yaptım ebelerden hemşirelere ameliyat ekibinden temizlik personeline herkes harikaydı