Melikemurat Dün de yazdım kimse görmedi dün çatı muanesı oldum dün den beri adet oluyorum sanki her lavoboya çıktığımda iç camasrım batmış oluyor dün kan kırmızısıydı şimdi daha koyu olmuş
Dnzbulut Çatı muayenesinden sonra nişan gellebiliyo diye biliyorum bi doktora git okadar çok geliyosa doğum başlamış olabilr Melikemurat
Melikemurat Dnzbulut su azlığı olduğu için doktorum gün verdi yarın için sunı sancı verecekler bakalım yarına kadar bı sıkıntı olmaz ınslallah
Melikemurat Dün doktoru aradım da normal dedı ama bugün de devam ettiği için korktum açıkçası sizde kaç gün sürdü acaba
ezojuk Buradaki kimse bukadar bilgi sahibi olmayabilir doktorunuza sorun bazı onemli konulara kimse cevap vermek istemez yanlıs yonlendirme yapılmaması icin
Omerhatice Melikemurat bende pazartesi oldum bi 2. Gebeligim tabi kanama olabilir ama öyle çamaşır batacak kadar çok olması falan doğum için bir işaret olabilir direk doktorunuza gidin bence.. Bende oglumdayken 1 kere camasirima deydi o kadar.. pazartesi yaptığındada kahve leke oldu sadece