Hafize-unal Merhaba kizlar bisey sorcaltim size adetime 5 gun varken test yaptim ayin 14 unde cift cizgi cikti saglik ocaginda kan verdim ve 303 cikti sonucum adet gunum gectikten sonra mı gideyim tekra yoksa yarinlarda kadin doguma gitsem mi acaba
mavi_kus Hafize-unal son adet tarihinize göre 5 haftalık olduktan sonra giderseniz keseyi görme şansınız yüksek olur hayırlı olsun inşallah 🎈
mavi_kus Hafize-unal ben 5+5 te keseyi görmüştüm 7+3 te de kalp atışı duymuştum, geç döllenmeden falan şüphelenmiyorsanız eğer sizde görürsünüz inşallah
mavi_kus Hafize-unal baktırmamıştım açıkçası kaset testte çift çizgi gördükten sonra sağlık ocağında vermiştm 4+5 teyken falan, sonra bir daha kan vermedim ben