Aysunduruu 39 haftamdayim sabahtan beri ağrım vardı uyandırdıydı yani sonra uyudum uyandım wc ye gittiğimde yoğun şekilde nişan geldi şimdi ne kadar sürer doğumun başlaması 🤷♀️bu gece gelirmiki
Melakya Aysunduruu evet canım nişan dogum baslangıcıdır suyun gelebılır heran geceyı beklemeden gıt bence
Yasemin_in68 Aysunduruu canım gözün aydın doktorum bana nişan gelince 72 saat içerisinde doğum gerçekleşecektir demişti☺️Bende 39 um tam 💐
Heyoo Aysunduruu benim de bu gece nişanım geldi sabah doktoruma gittim nst çekildi biraz sancı çıktı sonra açılma var mı diye bakıldı 2cm açılmam olmuş eve geldik şimdi bekliyoruz artık ☺️ Hayırlı kolay doğumlarımız olsun hepimizin 🌸
Aysunduruu Yasemin_in68 çok ağrılarım yok ama arada geliyor sadece dayanilmayacak gibi olursa doktora gideyim diyorum
Yasemin_in68 Aysunduruu belli de olmuyomuş canım sen yine de takipte ol kiminin ağrı eşiği yüksek olurmuş çok hissetmezmiş
Aysunduruu Yasemin_in68 dün dr ye gitmiştim çatı muayenesi yapmıştı bugünde böyle hiç açılman yok demişti hemen öyle açılır mıki takipteyim biraz evde çekeyim diyorum ama tabi duruma görede giderim 🤷♀️
Aysunduruu Yasemin_in68 çatı muayenesi yaparken bebek zaten 2 haftadır kanala girmişti diyorki eline değdim dedi ben şok 🙈eline deyiyor ama gelmek bilmiyor dediydim
minikkizannesi @Aysunduruu 39+4 üm iki gün önce az bişey nişan geldi takip etim devamı gelmedi sanki adet olacakmış gibi hafif ağrım var doktora da gitmedim başka belirti yok diye ama korkum var ya bebeğin kalbi durursa ya kordon dolanirsa diye ama bebeğim hareketli🤷
Aysunduruu minikkizannesi bende aynı bazen uykudan uyandıran ağrılar oluyor ama düzenli değil işte sen doktoruna söyleseydin yinde ne olur ne olmaz
LamiyaCetinkaya Aysunduruu benim nişanım 36da parça parça gelmeye başladı tam 40da doğurdum 😂 ama seninki birden gelmiş daha kısa sürer sanırım