Ates21 Bugün kontrlm vardı sabahtan gittim çok şükür bebişim gayet sağlıklı ilk defa nst ye girdim heyecan yaptım bi kaç gündür karın ağrısı vardı doktor gaz sancısı olabilir dedi bebişimi gördüm bu duyguların tarifi yok ♥️
Suleasyaa Ates21 bizde 32 de nst yaptırdık gerçekten çok cok güzel kendi kalp sesinden mutlu olan çıldıran bir çocuğum var 🤩😅
Ates21 Suleasyaa bizimkide hareketliydi ben biraz heyecan yaptım nst bile böyle iken nasıl doğum yapacam bilmiyorum 😀