Burcuyasa ama testi doktor yapmıyor, yani şöyle
Benden ilk aç karnına 4 tüp kan alıp, idrar tahlili alıp açlık kanıma baktılar
Kan alma yerinde, Glikoz al iç tam 1 saat sonra gel dedi, gittim 1 kere daha kan aldı, Sonra yine 1 saat sonra gel dedi, Yine kan aldı, şonuçlarını e nabızdan alırsın dedi, Bunların hepsi kan alma yerinde gerçekleşti, şimdş pazarteside e nabız şonuçlarımı doktora götürücem