Evet arkadaşlar iki gün önce bir post açmıştım burada suni mi sezeryan mi diye hiç acilmam ve sancım yoktu 40+3 de doktorum suni verip dogurtabiliriz dedi normal doğum istersen suyu azalmıştı bebeğimin sezeryani hiç düşünmedim suni sanciyi alana kadar. Sözde 8 saat verecek eğer açılma olmazsa ertesi gün 8 saat daha verecektiler.
Dayanabilirim.diye düşündüm ilk yarım saat bir saatde sancım başladı suni verdikçe sırt üstü yattigim zaman kusan bir insanım sırt üstü yatirdilar beni ter içinde kusarak bir saat suniyi aldım daha sonra sancı aşırı gelmeye başladı ebe nst de sancım.olmadigini söyledi daha bunun kaç katı olacak dedi sözde moral veriyorlsr sagolsunlar. Sonra nst makinasında kalbi durdu bebeğin makina ötmeye başladı mecburi sezeryana alındım fakat korkuyorum hayatımda ilk defa sonda görüyorum ve bana takilacağını ogreniyorum😂 zaten orda doğurmaktan vazgeçmiştim 😂 neyse lanet sonda takildi daha sonra ameliyat haneye giricem orda öğrendim ki belden aşağı uyuşturulacak sadece 😂 bu sefer eşim de girmek.istedi benimle beraber ameliyat hanenin sırasını beklerken zaten bı dolmuştum aglamakliydim sedyeye oturdum iğneyi yaptılar sırt üstü yatirdilar yine sırt üstü yatınca kusan bir insan olarak ameliyat baslangicindan bitimine kadar yan bir şekilde kustum. O sırada eşim arkadaymis ses verdi sesini duyunca başladım ağlamaya dönemedim de ona bebeğim sağ salim doğdu sonuc olarak ama dikişlerimin acisi anlatılmaz kimseyi korkutmak istemem ama sezeryan düşündüğümden daha zormuş
@NaimeYilmaz sabitlermisinizzzz