Suleasyaa boğazım icin ılık suya bi cay kaşığı tuz yarim cay kaşığı karbonatla gargara yap dedi. Sinuzit icin burundan yapilan pompa ilactan verdi. Faranşit icin bu antibiyotigi o kadar kararsiz kaldim ki icip icmeme konusunda. Netten baktim icilebilir diyor ama ilk 3 ay icmemenizde fayda var diyor. Ama mikroplarin da gitmesi icin icmek lazim napcam bilmiyorum teşekkür ederim cevabınız için 🤗