Sevgili anneler ve anne adaylari… Merhabalar Rabbime şükürler olsun dün ben de doğum yaptim ve normal doğumla ikinci oğlumu kucağıma aldim. Sadece paylasmak istedim. Musait olunca doğum hikayemi yazacagim insallah. Tüm doğum yapmayi bekleyen annelere sağlıklı keyifli dogumlar diliyorum. Olumlu düşünün insallah gönlünüze gore bir doğum yaşarsınız.