Merhaba arkadaşlar, yarın sabah spinal anestezi ile sezeryan doğum yapacağım. İlk doğumum normaldi, bunda kendi isteğim ile sezeryan istedim. Hayatımda hiç ameliyathane, anestezi vb. Olmadım. Ağrılardan korkuyorum. Dua edin inşallah herşey sorunsuz geçsin🙏