2 senedir çocuk istiyorduk rabbim nasip etti bu süreç biraz uzun oldu rahim filmi falan çekildim ve sürekli jinekolojik muayene oldum farklı doktorlara gittiğim için 🥺hamile kaldım rahmim geride olduğu için 2 ay yine jinekolojik muayene ile keseyi bebeği vs gördüler 😔 suan 14. Haftamdayım ve çok korkuyorum her muayeneye gidişimde korku ile gidiyorum. O kapıdan içeri her gidişimde kalbimin hızlı atışını durduramıyorum. Doktor bana bir kere vajınusmus hastasımısın demişti alakası yok tamamen kadın doğum korkusu var bende. Nasıl yenebilirim bu korkularımı yardım edin lütfen. Hiç evlat sevincime odaklanamıyorum.