Gokyz123 doğum ücretleri hakkında bilgim yok ama 3 tane kadın doğum doktoru var ben Özgür doğandan çok memnunum Mehmet Yılmaz da iyi ama açıklama falan çok yapmıyor biraz sessiz Özgür hoca sen sormadan herşeyi anlatıyor zaten bide inanç bey var ondan da çok memnun olanlar ben gitmedim hiç