Busra3509 yanı tuvalete banyoya sızınle gelemeyecklerıne gore orda tek kalıyosanjz evdede kalırsınız mantıken
bu korktmanın amacınıda anlamıyorum yanı mecburen tek kalan onca ınsan var onlar nasıl kalıyo kı bende dahıl buna
sız aklınıza getırmeyın dedıklerını hıcbısey olmaz
yaz geldı havale guzel gunduzlerı bebegnzle ılgılenın kendınıze bı cay kahve yapın oturun bebegınızı sevın beraber guzel fotograflar cekın
zaten havalar gec kararıyo gece korkmamak ıcınde dua okuyun yatın
onlar yanınızda olsada duadan baska koruyucu guc yok
bebege bakmak ıcın yanınızda kalıyolarsa yrdımları oluyosa yıne kalırlar ama sırf bu dusunceyle durucaklarsa hıc gerek yok